torstai 10. toukokuuta 2012

Oi ihana Mekkotehdas....

Täällä "nautitaan" keväisestä ilmasta sisätiloissa! Kuopuksen koivuallergia paheni muutamassa päivässä hurjasti, tänään haettiin uusia lääkkeitä ja nyt kokeillaan niiden voimalla. Samaisella apteekkireissulla oli pakko käydä hakemassa "Mekkotehdas" kirja! Ja voi, kirja on juuri niin ihana kuin odotinkin...

Kuvat ovat hurmaavia ja ulkoasu ihan täyden kympin arvoinen!!! Olen jo aikas monta kertaa selannut kirjan läpi ja huokaillut!


Mekkomallitkin näyttävät oikein kivoilta ja vaikkei kaikki juuri minun tyyliäni ole niin ihan pakko on kokeilla! Mekot sopii pikkutytöille niin ihanasti....

Tässä suosikkikuvani...


Tässä suosikki mekkoni....aivan pakko kokeilla ja pian! Harmi vaan että puuvillakankaita on kaapissa todella vähän....Onneksi yksi kirppikseltä hankittu pussilakana on juuri omiaan näihin kokeiluihin ;)


Mekkojen lisäksi kirjassa oli paljon muutakin! Suosittelen ehdottomasti jo ulkonäönkin perusteella, minulla se menee ainakin hyllyn päälle näkyville....

8 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

Mullekin on tuo ihanuus tulossa, odotan jo innolla omaani :)Kiva kuulla, että se on juurikin niin ihana kun voi kuvitella.

-TIINA- kirjoitti...

Oikeastaan vielä ihanampi kuin kuvitelmat...

Aarre kirjoitti...

Hauska, kun olit valinnut samoja kirjan sivuja postauksen kuviin, kuin minä :)

Henni kirjoitti...

Posti on tuomassa myös minulle omaani. Ihan vähän olen kateellinen, että saat jo kirjaa selailla ;)

NorppaStiina kirjoitti...

Minä jo ihastuin tuohon kanteen niin paljon, että olisin varmasti hankkinut sen pelkän kannen perustella (nyt olen sitä odottanut kuin kuuta nousevaa ja on varmasti siksi vieläkin ihanampi) ;)
Ihania poimintoja!

Annika kirjoitti...

Kirjaa odotellaan täälläkin :) Tosi ihanalta näyttää!

Kaisuliina kirjoitti...

Piti heti käydä laittamassa kirjaston kautta varaukseen. Tuollainen olkapussukka on SAATAVA sekä äidille että tyttärelle. Ehkä mummillekin. :D

Anonyymi kirjoitti...

Näyttää kivalta kirjalta! Meidän tyttö ois varmasti ihan innoissaan tuosta :)