lauantai 10. lokakuuta 2009

Kädentaito-messuilla ja tunnustuksia...

Sain edellisen postauksen yhteydessä ihanat tunnustukset Hipsulta, Suvilta ja Anskulta, olen tosi otettu niistä, kiitokset kaikille! Lämmittää mieltä kummasti, varsinkin kun nämä ompelukset ovat nyt täällä omassa blogissaan...

Tähän tunnustukseen liittyikin seitsemän paljastuksen sarja ja juuri tuonne PrinsessaTrio puolelle tein joitain paljastuksia niin ajattelin täällä paljastella jotain käsitöihin liittyvää...

1. Olen vasenkätinen. En tiedä onko sillä suurta merkitystä mutta olen kuitenkin ;)

2. En osaa virkata! Minulla on kyllä yksi kiva kirja ja tarkoitus joskus opetella kunhan aikaa olisi!

3. Olin koulussa ihan surkea käsitöissä, paitsi kirjonnassa, se on jäänyt mieleen. Suurin osa kädentaidoistani ja innostuksestani on peruja äidiltäni, terkkuja vaan äiteelle!

4. Ruusukankaat ja kuosit eivät ole mun juttu!

5. Röyhelöt ja paljetitkaan eivät kuulu makuuni, joka on aikas yksinkertainen ja selkeä, kai?!

6. Mulla on aina vähintään 3-5 juttua kesken. Teen aina sitä mikä on juuri sillä hetkellä sopivinta.
Yövuoroissa kudon jos ehdin, iltaisin ompelen jne...lasten kanssa huovutan ja suunnittelen
piirtäen uusia juttuja.

7. Kaikki alkoi Tilda-hahmojen teosta reilu vuosi sitten. Nyt jo haaveleinen peitetikki-koneesta vai mikä se nyt oli....

En tiedä kenelle tämän jakaisin koska kaikki blogit joita seuraan on ihania ja oman tunnustuksensa ansainneet! Joten ottakaa mukaanne ja olkaa ylpeitä omista töistänne ja taidoistanne!

* * * * * * * *

Tänään kävin Kädentaito-messuilla täällä Oulussa! Olihan siellä ihanaa ja yksi "blogituttukin" sieltä löytyi. Seurailin hänen RitaRilla-yrityksen alkua aikoja sitten...



Aivan ihania tuotepakkauksia joista voi itse sitten valmistaa ohjeiden mukaan, hieman kuten Tildakin! Jossain vaiheessa minun on varmaan tehtävä nuo hevoset jotka alemmassa kuvassa näkyvät!

Muutenkin messuilla oli hirmuisen paljon kaikkea ihanaa. Hieman ostin nauhoja, puolen metrin palaset kahta puuvillakangasta, sekä aivan ihania käsinpainettuja "juttuja", näette ne sitten kun käytän ne hyväksi omissa ompeluksissa, idea on jo valmiina! Lastenvaatteita minusta siellä oli aikas huonosti. Metsola tietty muttei mitään muuta sellaista super-ihanaa tai erikoista. Kovasti näyttää kaikki villa ja huopajutut olla nyt in. Tuli ostettua uudet bambu-puikot ja Fritidsgarn-hattusetti tytölle, siis kaksi kerää lankaa ja ohjeet hattuun... Ah, mutta olihan siellä kivaa....

5 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Minä ajattelin mennä huomenna messuille. Kovasti oon miettinyt meenkövai enkö mutta ehkä mun on pakko kuitenkin mennä :) Ainakin viime vuonna siellä oli kaikkea niin ihanaa.

Jenkku kirjoitti...

Minäkin kävin messuilla tänään ja kyllähän siellä oli paljon vaikka mitä. =) Tuo lohikäärme oli ihana, ja mun täytyy varmaan ostaa se tarvikepaketti kun se tulee myyntiin. :D

Hipsu kirjoitti...

Minäkin tahtoisin tuollaisille messuille. Täälläkin on Kätevä messut jossain vaiheessa :), varmaan ihan lähiaikoina, mutta ei siellä yleensä mitään erikoista ole. Ei ainakaan ihanaa Lasten Metsolaa, elleivät yllätä! :)

Kiva kun teit paljastuksia ja otit vastaan greative blogger tunnustuksen :).

Maaka kirjoitti...

Meinasinkin "toisella puolella" sanoa että virkkaus onnistuu tv:tä katsoes :) Tai toisin päin..

Idyllin Maria oli kans sie maalauksiaan esittelemässä.
Mä oon joskus käynyt noilla ritarillan sivuilla... Olisko ollut sun vinkkilinkki? Hauskoja tuotteita.

RitaRilla kirjoitti...

Olipas mukava tavata messuilla :) Piti heti tulla kurkkaamaan mitä täältä blogista löytyy. Ihania juttuja! Teidän prinsessat saa kyllä persoonallisia ja kauniita vaatteita.

Lohikäärme-paketit tulevat myyntiin Tampereen messuille marraskuussa ja sen jälkeen tietysti RitaRillan nettipuotiin.

Iloista loppusyksyä!

t. RitaRillan Rita eli Punaposki