keskiviikko 3. helmikuuta 2010

Kankaita, vaihteeksi ;)


Vaihteeksi kankaiden esittelyä ;) En mä nyt oikein muutakaan ole saanut tehtyä. Eilen hain Ikasyrin tilauksen postista ja kankaat ovat edelleen kivoja. Ihanaa tähtitrikoota ja pilviä jerseyn ja velourin muodossa! Tarkoitus olisikin alkaa tässä päiväsellä leikkaamaan hieman kankaita, jos vaikka illalla sais jotain ommeltua....tukikankaat vaan alkaa olemaan ihan loppu ;) Tuota irtirevittävää kun ei ihan helpolla ainakaan kaupoista löydä.


16 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Oi, ihania! Mä päivittelen kanssa mistä löytää tukikankaat, kun Iinukin lopetti niiden myynniin. Eli pistä vinkkiä jos löydät jostain ja muualta kuin Ottobreelta, siellä nimittäin postit on ihan hirveet.

Ilona kirjoitti...

Kauniita kankaita! Minäkin sain pari viikkoa sitten pilvivelourit ikasyriltä. Eilen pesin kankaat ja harmikseni tuo valkoinen pohjakangas paistaa aika tavalla myös etupuolelle... Ostin ruskeaa ja punaista velouria, joten valkoinen tietysti näkyy niissä herkemmin. Haluaisin tilata myös sitä vaaleanpunaista ja turkoosia pilvivelouria. Kerropa sitten kun olet kankaan pessyt, miten tuo pohjakangas näkyy tuossa vaaleanpunaisessa. Voipi olla, ettei haittaa noissa vaaleammissa kankaissa.

Jos sulla muuten on vaikeuksia löytää irtirevittävää, niin olen näillä näkymin itsekin menossa perjantaina sitä tuolta Singer-myymälästä ostamaan. Voin ostaa reilummin ja laittaa postissa tulemaan.

-TIINA- kirjoitti...

Ilona: Onko se tukikangas sitä Vlieselinen irtirevittävää??? Jos on niin ilmoitathan niin olen heti tilauksessa mukana ;) Voisin samantien ottaa pari metriä...

Mulla on just menossa kankaat koneeseen, joten jännityksellä odottelen miten kangas käyttäytyy!

PaaPii kirjoitti...

Ihania kankaita :)Irtirevittävää olen itsekin tuloksetta etsiskellyt.

Riikka kirjoitti...

Minä tilasin viimeksi tanssivasta langasta!
Ja ompelijanmaailmassakin pitäisi olla.

Ilona kirjoitti...

Se ei ole Vlieselinen tukikangasta. Merkki taitaa olla Stiffy. On kyllä käytössä ollut tosi hyvää. Vlieseline-tukimatskuja en ole kokeillut, joten en tiedä, miten eroaa. Soitan vaikka sinne myymälään ja kyselen vielä hinnat yms. ja palaan asiaan:)

K kirjoitti...

Irtirevittävänä tukikankaana voi myös käyttää esim. kertakäyttölakanaa tai esim. lastenkutsujen paperisia pöytäliinoja. Mulla on kaks tommosta paperista pöytäliinaa jäänyt muumisynttäreistä ja hyvin toimii tukikankaana! :)

-TIINA- kirjoitti...

Riikka: kiitos vinkistä! Noista kaupoistahan löytyi vaikka mitä ;)

Ilona: ehkä mä tilaan suoraan nyt tuolta kaupasta minkä Riikka vinkkasi. Kiitos kuitenkin avuliaisuudesta!

PikkuHoo kirjoitti...

Oulusta irtirevittävää saa Löytö-palasta. Minä ostan aina sieltä :) samoin siellä on kaksipuoleista liimaharsoakin, molemmat taitavat olla vlieseline merkkisiä. Eilen just viimeksi ostin, irtirevittä tais olla 3,9 metrihinnaltaan.

-TIINA- kirjoitti...

PikkoHoo: Voi kiitos, kiitos kiitos! Joskus aiemmin, kauan sitten kyselin ja silloin ei ollut? Tai sitten sekoilen kaupoissa ;) Eli huomenna siis Löytöpalaan, JIHUUU!

Ilona kirjoitti...

No hyvä että löytyy sieltäkin:) Se on niin ärsyttävää, kun on inspis päällä, eikä tarvikkeita sitten heti saa mistään vaan pitää odotella toimitusta...

PikkuHoo kirjoitti...

Ne applikointi jutut löytyy siitä kassaa vastapäätä olevan leikkuupöydän alaosasta ja musta tuntuu ettei kaikki myyjät siellä edes tiedä mitä ne on :D

Niin kaksipuoleista liimaharsoa ja ehkä myös tukikangasta myydään myös ompelutalossakin.

Unknown kirjoitti...

Mä sain Kangas-Mallasta mailia, että heiltä löytyy myös irtirevittävää 3€/m, löytyy ompelutarvikkeet kohdasta. Hän oli käynyt jossain tämmöistä keskustelua lukemassa ;)

-TIINA- kirjoitti...

Petra: Hyvä jos löytyi...Mä ostin jo paikallisesta Ompelutalosta, ei tosin ollut sitä kiinni silitettävää mitä Iinulta tilasin ja tykkäsin tosi paljon ;) Nyt kokeillaan tuota, sprayliimaa en kyllä raaskinut ostaa.

Unknown kirjoitti...

Mä ehdin tilaamaan Ottobrelta, mutta sielläkään ei ollut sitä kiinnisilitettävää irti revittävää. Tuota on kuulemma Kangastukussa.

-TIINA- kirjoitti...

Kiitos vinkistä Petra! Mä tykkään niin siitä silitettävästä että taidan tilata sitä sitten sieltä....