torstai 27. tammikuuta 2011

Tunnustus...


Minä sain tunnustuksen, ihan uudelta tuttavuudelta, Koo:lta ja olen siitä kovinkin kiitollinen! Olen saanut aiemminkin muutaman tunnustuksen ja jos en niistä heti postaa niin jää kyllä postaamatta ;) Joten nyt itseä niskasta kiinni kun ei kerran ompeluksiakaan ole valmiina ;)

Tähän tunnustukseen piti paljastaa 7 asiaa itsestä, joten tässä tulee!


1. Olen ollut kouluiässä ihan surkea käsitöissä. Vasta lasten syntymän myötä aloin neulomaan ja pari vuotta sitten ompelemaan. Ja vähitellen tässä kehitytään.

2. Minulla on lyhyt pinna. Valmista pitää tulla nopeasti ja välillä ihmettelenkin kuinka jaksan keskittyä aplikointeihin?!

3.Haluaisin kokeilla ommella takin tytölle, mutta tämä vuori-vetoketju osio ahdistaa, enkä uskalla kokeilla edes.

4. Innostun helposti, aloitan homman samantien, mutta moni juttu jää myös kesken.

5. En osaa olla tekemättä mitään. Koko ajan on pakko jotain nysvätä ja rentoutuminen jää ;)

6. Tällä hetkellä olen kankaiden osto lakossa. Siihen saakka että saan ommeltua vanhat pois kaapista! Saattaa kestää tämä lakko kun ei ole hajuakaan milloin ehtisin jotain ompelemaan....Uusi työ vaatii veronsa ;(

7. Jos nyt valitsisin ammattini uudelleen, siis jos olisin niin nuori että ehtisin vielä opiskella, haluaisin artesaaniksi!


Seuraan melkein 100 käsityöaiheista blogia, ja kaikki ovat ihania, joten poimikoon kuka haluaa tämän mukaansa ja paljastakoon itsestään jotain kivaa! Toivon että lähiviikkoina ehtisin jotain ompeluksiakin täällä esitellä....

3 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Tuohon kolmoskohtaan voin lohduttaa, että se on lopulta yllättävän yksinkertainen juttu!! Ensiksi ommellaan vetskarin molemmat puolet vuoriin (siis alavaraan) nurja puoli alavaran oikeaa puolta vasten, ja sitten yhdistetään koko sotku päälliseen, ompelemalla oikeat puolet vastakkain - vetskari jää tietysti väliin ja on helppo ommella suoraan paikalleen kun se on jo kiinni alavarassa.

En tiedä saiko siitä mitään tolkkua, mutta ei se tosiaan ole hankalaa kun löytää jostain hyvät ohjeet (mitä nämä eivät ole). ;) Tai voihan takiin laittaa vaikka nepparitkin.

-TIINA- kirjoitti...

Tiina: kiitos ;) niin mä vähän luulen ettei se niin vaikeaa voi olla, mutta siksi se on jäänyt ;) Ehkä mä tässä uskallan...

Reetta kirjoitti...

Vai vanha?!?! Minen ole ainakaan vanha=) Jos haluaa opiskella niin hakemaan vaan, ei sinne ole ikärajaa..

Terveisin Reetta